4 Temmuz 2011 Pazartesi

Web programcılık blogu açıldı!!

Merhaba arkadaşlar. :) Benim adım Ali,web programcılık üzerine uğraşıyorum,Php,Mysql,Javascript,Css,Html biliyorum.Bu yeteneklerimi daha çok web tabanlı oyun yaparak kullanıyorum.Web tabanlı oyunları herkes biliyordur herhalde.Şimdi reklam yapmayayım,google amcaya sorarsınız. :) Neyse.. Ben asıl konuya geçeyim;
Bilindiği üzere çoğu çocuk ve genç kendi Web tabanlı oyununu yapmak ister fakat,çok zor olduğunu görür ve bırakır bazıları hayalleri'nin peşinden koşar ve yakalar,bazıları ise amacının peşinden koşar fakat bir türlü ipi tutamaz,sıkılır ve bırakır,İşte değindiğim olay tam da bu!
Ben sizlere bir ışık olacağım. :) Blogumda ilk olarak php dersleri verip daha sonra web tabanlı oyun yapım dersleri vereceğim.Bana destek olanlar sadece ihtiyacı olan konuları okusunlar siteme ziyaretçi kazandırsınlar yeter,ben seve seve Web tabanlı oyun yapmayı ve Php'yi zaten sizlere öğreteceğim.Biraz web tabanlı oyunlardan bahsedelim.Web tabanlı oyunlar Php yada Asp ile kodlanırlar.Biz Php ile kodlayacağız.Zaten en iyisi ve hızlısıda php.Eğer google amacada ufak bir gezinti yapıp araştırırsanız Php'nin Asp'den daha iyi olduğunu görürsünüz. :) Onun dışında Web tabanlı oyunlar onlinedir,Oyuncular sürekli birbirleri ile iletişim halindedirler.Örneğin bir savaş oyununda bir oyuncu ile başka bir oyuncu savaşabilir.Şimdilik bunları söylemek yeter sanırım en yakın zamanda Php derslerini başlarım,ondan sonrada Php Ve Mysql ile Web tabanlı oyun kodlamaya geçeriz.Bana destek olup derslerimi bekleyenler siteyi takipte kalın.Php derslerinde görüşmek üzere ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder